چرا سررسید های تبلیغاتی برای موفقیت کسب و کار شما مهم هستند؟

چرا سررسید های تبلیغاتی برای موفقیت کسب و کار شما مهم هستند؟

سررسیدها بخش مهمی از همه انواع کسب و کار هستند و برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. می‌توان از آن‌ها برای یادداشت برخی از اطلاعات و نکات با اهمیت، زمان و مکان قرارهای ملاقات‌، زمانبندی جلسات شرکت و سایر موارد مشابه دیگر استفاده کرد. علاوه بر این، در بازار کسب و کار امروزی سررسیدها بعنوان یک هدیه تبلیغاتی جهت بازاریابی و تبلیغ برند از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. این گیفت تبلیغاتی تا جایی محبوبیت خود را در قلب افراد مختلف جای داده است که می‌توان گفت تقریبا از تمام اقشار مختلف مشتریان گرفته تا تک تک کارمندانتان انتظار دارند که در آغاز سال نو این هدیه جذاب را از جانب شما دریافت کنند. از آن طرف نیز بسیاری از شرکت‌ها و صاحبان مشاغل سررسیدها را بعنوان یک هدیه مهم سال نو در نظرمی‌گیرند. اما چرا سررسیدهای تبلیغاتی اثرگذاری بالایی در بازاریابی کسب‌وکار شما دارد؟


  • سررسید های تبلیغاتی هدیه‌ای مقرون به صرفه به شمار می‌روند!

برخلاف بعضی از کسب‌وکارها که میلیون‌ها و یا حتی میلیاردها تومان برای تبلیغ و ترویج برند خود از طریق پیام‌های بازرگانی تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، چاپ آگهی‌های تبلیغاتی در روزنامه‌ها و یا حتا چاپ تراکت و بروشورهای تبلیغاتی هزینه می‌کنند، شما می‌توانید (و درواقع می‌توان گفت که هر شرکتی، با هر بودجه‌ای که برای بخش بازاریابی در نظر گرفته است می‌تواند) با مبلغی بسیار پایین‌تر و به صرفه‌تر این سررسیدها را برای بازاریابی محصولات و خدمات خود سفارش دهید و مطمئن باشید که با اهدای این هدیه‌ مناسب و کاربردی به دیگران، گامی بسیار باارزش جهت تبلیغ کسب‌وکار خود برداشته‌اید.

سررسیدها کالایی هستند که تمامی افراد می توانند همیشه و همه جا از آن استفاده کنند و هر نکته یا اطلاعاتی را که لازم بدانند در آن یادداشت کنند و حتا به دفعات به آن رجوع کنند تا نوشته‌های قبلی خود را مرور یا اصلاح کنند و یا اینکه چیزی به آن بیفزایند. این موضوع به این معنی است که آن‌ها هربار که به سررسید شما نگاه می‌کنند، علاوه بر مقصودی که دارند، نام و لوگوی شرکت شما را نیز می‌بینند و این اتفاق در ناخودآگاه آن ها ثبت می‌شود و چناچه بخواهند قسمتی از متنی را که در سررسید اهدایی شما یادداشت کرده اند به یادآورند، لوگو و نام شرکت شما نیز بخشی از تصاویری خواهد بود که در ذهن آنان نقش می‌بندد.

  • سررسید های تبلیغاتی گزینه‌ای مناسب برای تبلیغات طولانی مدت برند شما محسوب می‌شوند!

به این فکر کنید که مخاطبان شما ممکن است چه چیزهایی را در سررسیدی که به آن‌ها هدیه می‌دهید یادداشت کنند؟ و به این فکر کنید که اگر آن‌ها از سررسید تبلیغاتی شما برای نوشتن اطلاعات بسیار مهم و یا حتا خاطرات روزانه خود استفاده کنند چه اتفاق مهمی در انتظار کسب‌وکار شماست؟! بله! نکته اینجاست! کمتر کسی پیدا می‌شود که دفتر حاوی خاطرات و یا اطلاعات کاربردی خود را دوربیندازد و این موضوع نوید دهنده این است که نام و نشان کسب‌وکار شما تا مدتهای زیادی با مخاطبانتان همراه خواهد بود! کافی است تا نسبت به رقبای خود اندکی خلاقانه‌تر عمل کنید آنوقت این سررسیدهای شماست که از همگان دلبری می‌کنند!

 

برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش خود میتوانید با گروه طراحان پارسه همراه شوید.