بیست و سومین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندي و ماشین آلات وابسته

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندي و ماشین آلات وابسته

طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی شرکت خود را در نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندي و ماشین آلات وابسته به طراحان پارسه بسپارید.


بیست و سومین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندي و ماشین آلات وابسته، 5 الی 8 دی ماه سال 95 در محل دائمی نماشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه هر سال با حضور تعداد زیادی از شرکت‌های فعال در حوزه چاپ و بسته بندی برگزار می‌گردد. در این نمایشگاه شرکت کنندگان به عرضه آخرین محصولات و خدمات خود و همچنین ارائه چشم اندازها و فعالیت‌های آتی خود می‌پردازند.

برای شرکت در هر نمایشگاه، بهره گیری از خدمات نمایشگاهی و کارشناسان متخصص در امر غرفه سازی و سایر خدمات نمایشگاهی از ملزومات به شمار می‌رود. خدمات نمایشگاهی شامل طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی، طراحی استند نمایشگاهی، طراحی کاتالوگ و بروشور برای عرضه به بازدید کنندگان، طراحی هدایای تبلیغاتی و.... می شود. شرکت کنندگان در نمایشگاه با بهره گیری موثر از این خدمات می‌توانند به خوبی در نمایشگاه بدرخشند و توجه بازدیدکنندگان و مشتریان را به سوی خود جلب کنند.

شرکت طراحان پارسه با سال‌ها تجربه در زمینه انواع خدمات نمایشگاهی و کارشناسان متخصص در حوزه طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندي و ماشین آلات وابسته در کنار شما خواهد بود.

برای کسب مشاوره و ارتباط با کارشناسان ساخت غرفه نمایشگاهی طراحان پارسه با شماره تلفن 88950130 تماس بگیرید.

برگزار کننده بیست و سومین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندي و ماشین آلات وابسته، شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران است. شماره‌های تماس: 77604166 - 77604158