هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک

هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک

طراحی غرفه نمایشگاهی خود را در هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک تهران به طراحان پارسه بسپارید.


هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک، 22 تا 25 شهریور ماه 96 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در زمینه محصولات و خدمات مادر، نوزاد و کودک حضور می‌یابند. بخش‌های مختلف این نمایشگاه، از مراقبت‌ها و آموزش‌های قبل از بارداری تا حوزه بهداشت و آموزش کودکان و نوزدان را شامل می‌شود.

طراحی غرفه نمایشگاهی در هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک، بسیار حائز اهمیت است. طراحی غرفه نمایشگاهی باید متناسب با کودکان و با رنگ‌های شاد و سرزنده صورت گیرد. طراحی غرفه نمایشگاهی باید با توجه به محصول یا خدمتی که شما ارائه می‌دهید انجام گیرد و این کار تنها توسط کارشناسان طراحی غرفه نمایشگاهی امکان پذیر خواهد بود. شما نیز اگر می‌خواهید در این نمایشگاه شرکت کنید، طراحی غرفه نمایشگاهی خود را از شرکت طراحان پارسه بخواهید. طراحان پارسه با کادری مجرب در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی آماده همکاری با شماست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی با کارشناسان غرفه سازی طراحان پارسه از طریق شماره تلفن 88950130  تماس بگیرید.

برگزار کننده هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک، شرکت میلاد نور است برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این نمایشگاه با شماره 88653514  تماس حاصل فرمایید