هفتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودك

هفتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودك

گروه غرفه سازی طراحان پارسه در هفتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودك، در کنار شماست.


هفتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودك،  4 تا 7 مهر ماه سال 95 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه مهم‌ترین رویداد در حوزه مسائل مربوط به کودک و مادران است. در این نمایشگاه دستاوردها، خدمات و محصولات متنوع و مختلف در زمینه‎های بهداشتی، درمانی ، آموزشی، تربیتی، ایمنی، هوش، سرگرمی و بازی، روانشناسی، مکمل‌های غذایی و سایر مسائل مربوط به مادر، نوزاد و کودك عرضه می‌شود. همچنین شرکت‌های تولیدی وسایل مادر، نوزاد و کودك نیز در این نمایشگاه حضور دارند و آخرین محصولات خود، از جمله انواع پوشاک، سرویس‌های تخت‌خواب و سایر وسایل سیسمونی را به نمایش می‌گذارند. فعالان، مشاوران و مربیان حوزه کودک و مادران در این نمایشگاه حضور دارند و تلاش خود را می‌کنند تا بهترین خدمات را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهند.

با توجه به فعالیت‌ها و خدمات گسترده و تنوع شرکت کنندگان حاضر در هفتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودك، رقابت بالایی برای جلب توجه بازدیدکنندگان وجود دارد. شرکت کنندگان برای موفقیت در این نمایشگاه نیازمند غرفه نمایشگاهی زیبا و منحصر به فرد هستند. طراحی غرفه نمایشگاهی و ساخت آن امری تخصصی است که باید توسط کارشناسان طراحی غرفه انجام گیرد. آن‌ها با توجه به فعالیت‌ها و اهداف حضور در نمایشگاه به طراحی غرفه نمایشگاهی و سپس ساخت آن می‌پردازند. گروه غرفه سازی طراحان پارسه دارای کادری مجرب در زمینه ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی می‌باشد. شما می‌توانید برای حضوری چشمگیر در این نمایشگاه با آن‌ها همراه شده و در هفتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودك، غرفه نمایشگاهی خیره کننده‌ای داشته باشید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی می‌توانید با کارشناسان غرفه سازی طراحان پارسه تماس بگیرید. تلفن: 88950130