نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته تهران

نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته تهران

برای انجام غرفه سازی نمایشگاهی شرکت خود در نمایشگاه طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته با کارشناسان غرفه سازی طراحان پارسه همراه شوید.


نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته، 28 بهمن تا 11 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا، نقره، جواهر و ساعت، شرکت‌های سازنده ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز این حوزه و همه مشاغل وابسته به صنعت طلاسازی حضور می‌یابند و محصولات، خدمات و آخرین دستاوردها و همچنین برنامه‌های آینده خود را در معرض دید بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار می‌دهند.

این نمایشگاه مهم‌ترین رویداد حوزه طلا، نقره و جواهرسازی کشور است که با استقبال زیادی از سوی عموم مردم و شرکت‌های فعال در این صنعت روبرو می‌شود. بنابراین درخشیدن در این نمایشگاه امری بسیار مهم برای شرکت کنندگان در این نمایشگاه است که برای آن تلاش می‌کنند تا از بهترین خدمات نمایشگاهی بهره‌مند شوند.

خدمات نمایشگاهی برای شرکت در هر نمایشگاه، نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در موفقیت‌های آتی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه دارد، بنابریان باید به بهترین نحو انجام شود. از جمله خدمات نمایشگاهی مورد نیاز، طراحی غرفه نمایشگاهی توسط کارشناسان غرفه سازی نمایشگاهی متخصص و حرفه‌ای است. شرکت طراحان پارسه طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی را به‌طور حرفه‌ای و تخصصی انجام داده و تجربه‌ای خوب از حضور در نمایشگاه را برای شما به ارمغان می‌آورد، پس اگر شما نیز قصد شرکت در این نمایشگاه را دارید می‌توانید از خدمات غرفه سازی نمایشگاهی طراحان پارسه شامل طراحی و ساخت غرفه بهره‌مند شوید.

برای ارتباط با گروه غرفه سازی نمایشگاهی طراحان پارسه با شمار تلفن 88950130 تماس حاصل فرمایید.

برگزارکننده نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته تهران، شرکت سپنتاس کیش است که برای برقراری ارتباط با آن می‌توانید با شماره تلفن 88546619 تماس بگیرید.