بیستمین نمایشگاه ایران هلث

بیستمین نمایشگاه ایران هلث

بیستمین نمایشگاه ایران هلث  25 الی 28 اردیبهشت ماه سال 96 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.


این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادها در زمینه پزشکی و تجهیزات پزشکی کشور می‌باشد که هرساله برگزار می‌شود و مورد استقبال بازدیدکنندگان زیادی قرار می‌گیرد.

فعالان این عرصه با شرکت در این نمایشگاه  تلاش می‌کنند تا توانمندی‌های ایران در حوزه سلامت را به نمایش گذاشته و از فناوری‌های روز دنیا در این نمایشگاه رونمایی کنند.

اهداف نمایشگاه ایران هلث: ایجاد فضایی برای ارتباط فعالان این حوزه با مدیران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، ارتقای سطح آگاهی تولیدکنندگان، پژوهشگران و بازدیدکنندگان، ارتقای توریسم درمانی، حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان حوزه سلامت و ...

شرکت کنندگان نمایشگاه به دنبال درخشیدن و جلب توجه بازدیدکنندگان هستند که برای دستیابی به آن نیازمند توجه ویژه به امر طراحی غرفه نمایشگاهی و غرفه سازی نمایشگاهی حرفه‌ای هستند. غرفه سازی نمایشگاهی از جمله خدمات نمایشگاهی است که شامل طراحی غرفه نمایشگاهی متناسب با اهداف و فعالیت های شرکت و غرفه سازی نمایشگاهی براساس طراحی انجام شده، می‌باشد. این مراحل باید توسط کارشناسان و متخصصین امر طراحی غرفه و غرفه سازی انجام بگیرد تا موفقیت یک شرکت را در نمایشگاه به همراه آورد.

طراحان پارسه سال‌هاست در زمینه تبلیغات و انجام انواع خدمات نمایشگاهی از جمله طراحی غرفه نمایشگاهی فعالیت دارد و توانسته در طی این سال‌ها رضایت مشتریان خود را در امر غرفه سازی نمایشگاهی جلب کند. شما نیز اگر برای شرکت در نمایشگاه ایران هلث به دنبال طراحی غرفه نمایشگاهی حرفه ای و منحصر به فرد هستید حتما با کارشناسان غرفه سازی طراحان پارسه همراه شوید.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی می‌توانید از طریق شماره تلفن 88950130 با گروه غرفه سازی طراحان پارسه ارتباط برقرار کنید.

برگزار کننده بیستمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، داروئی و آزمایشگاهی، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران است که جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این نمایشگاه می‌توانید با شماره تلفن 21912376 با آن تماس بگیرید.