نمایشگاه بین المللی خودرو تهران و صنایع وابسته

نمایشگاه بین المللی خودرو تهران و صنایع وابسته

برای شرکت در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با گروه غرفه سازی طراحان پارسه همراه شوید.


نمایشگاه بین المللی خودرو تهران، 26 تا 30 بهمن ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

خودروسازی از صنایع مهم در عرصه جهانی است که با علوم مختلف همچون صنایع لاستیک‌سازی، شیشه‌سازی اقتصاد، مدیریت و ... در ارتباط است، امروزه صنعت خودروسازی یکی از معیارهای توسعه یافتگی برای کشورها به شمار می‌رود.

با توجه به اهمیت خودروسازی، نمایشگاه بین المللی خودروسازی ایران نیز یکی از رویدادهای مهم سال در زمینه صنعت خودرو در جهان محسوب می‌شود که فعالان داخلی و خارجی این حوزه را گردهم می‌آورد تا کیفیت محصولات خود و همچنین آخرین دستاوردهایشان را برای بازدیدکنندگان به نمایش بگذارند. در این نمایشگاه برخی از شرکت‌های خودروسازی خارجی همچون شرکت سایک موتور، حضور خواهند داشت.

با توجه به اهمیت و حساسیت بالای این نمایشگاه، بهره‌گیری از خدمات نمایشگاهی حرفه‌ای و تخصصی بسیار ضروری می‌نماید. برای دستیابی به هدف، طراحی غرفه نمایشگاهی توسط کارشناسان غرفه سازی، طراحی بروشور، کاتالوگ، طراحی استند نمایشگاهی و ... باید به بهترین نحو انجام شوند.

غرفه سازی نمایشگاهی اگر درست انجام شود، می‌تواند بازدیدکنندگان زیادی را به سوی خود جلب کند. طراحان پارسه با کارشناسان غرفه سازی نمایشگاهی متخصص و طراحان مجرب، تمام خدمات نمایشگاهی شما را انجام می‌دهد و غرفه نمایشگاهی منحصر به فرد و مطابق با اهداف و فعالیت‌های شما را طراحی و اجرا می‌کند.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی، با شماره تلفن 88950130 تماس بگیرید.

همچنین برگزارکننده نمایشگاه بین المللی خودرو، شرکت ایده تجارت هرمس به شمار تلفن 26645171 می‌باشد.