بيست و چهارمين نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته

بيست و چهارمين نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته

طراحان پارسه در بيست و چهارمين نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته همراه شماست.


این نمایشگاه 4 الی 7 اردیبهشت سال 96 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه هر سال با هدف معرفی کالاها و خدمات جدید آرایشی و بهداشتی و همچنین آخرین تجهیزات و تکنولوژی‌هایی که در این صنعت به‌کار گرفته می‌شود، برگزار می‌گردد.

نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته فرصتی است برای جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی جهت بهبود و ارتقای این صنعت در کشور. بنابراین شرکت در این نمایشگاه از اهمیت خاصی برخوردار است. شرکت‌های حاضر در نمایشگاه باید بتوانند از خدمات نمایشگاهی با کیفیت استفاده کرده و توجه‌ها را به خود جلب کنند. غرفه سازی نمایشگاهی از جمله خدماتی است که باید به صورت تخصصی و توسط کارشناسان غرفه سازی طراحی و ساخته شود. طراحان پارسه با کارشناسان غرفه سازی متخصص، غرفه های نمایشگاهی منحصر به فرد و زیبایی را طراحی واجرا می‌کند. شما نیز برای شرکت در این نمایشگاه نیاز به غرفه سازی نمایشگاهی حرفه‌ای دارید که بتواند توجه‌ها را به خود جلب کرده و مشتری را به سمت شما بکشاند. بنابراین می‌توانید برای طراحی غرفه نمایشگاهی خود با گروه غرفه سازی طراحان پارسه همراه شوید.

برای ارتباط با کارشناسان غرفه سازی نمایشگاهی طراحان پارسه با شماره تلفن 88950130 تماس بگیرید.

برگزار کننده بيست و چهارمين نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته، شرکت سامع پاد نوین است که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایشگاه می توانید از طریق شماره تلفن  26409902-5 با آن ها در ارتباط باشید.