هشتمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق‌ها و ماشین آلات وابسته

هشتمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق‌ها و ماشین آلات وابسته

برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی خود در این نمایشگاه، با گروه غرفه سازی طراحان پارسه همراه شوید.


هشتمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق‌ها و ماشین آلات وابسته، 5 الی 8 بهمن امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌گردد.

امروزه نمایشگاه‌های تخصصی بسیار مورد توجه كارشناسان،‌ متخصصين و مردم می‌باشند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری، هر ساله در نمایشگاه‌های تخصصی شاهد نوآوری‌ها، خدمات و دستاوردهای جدید از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه هستیم.

برگزاري هشتمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق‌ها و ماشین آلات وابسته در تهران، با حضور شركت‌ها و مؤسسات داخلی و خارجی كه در این حوزه فعاليت دارند، فرصتی است برای ارائه نوآوری‌ها و توليدات مدرن این صنعت.

برای شرکت در نمایشگاه، توجه به خدمات نمایشگاهی حرفه‌ای حرف اول را می‌زند و از بین خدمات نمایشگاهی، غرفه سازی نمایشگاهی در اولویت قرار دارد؛ چرا که غرفه نمایشگاهی چهره بیرونی یک شرکت را به نمایش می‌گذارد و اگر به صورت حرفه‌ای انجام شود می‌تواند در جذب بازدید کننده و در نهایت تبدیل آن‌ها به مشتری نهایی تاثیرگذار باشد.

برای شرکت در این نمایشگاه شما می‌توانید با گروه غرفه سازی نمایشگاهی شرکت طراحان پارسه همراه شوید. طراحان پارسه با سال‌ها تجربه در زمینه ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی و در اختیار داشتن کارشناسان مجرب، تا کنون بیش از صد غرفه نمایشگاهی را برای شرکت‌های مختلف طراحی و اجرا کرده و توانسته رضایت آن‌ها را جلب نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی می‌توانید با شماره تلفن 88950130 با گروه غرفه سازی نمایشگاهی طراحان پارسه ارتباط برقرار کنید.

برگزار کننده هشتمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق‌ها و ماشین آلات وابسته، شرکت آسیا پاسارگاد خاورمیانه است که برای ارتباط با آن می‌توانید باشماره تلفن  22768596تماس حاصل فرمایید.