ششمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداري

ششمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداري

برای طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی در ششمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداري، با کارشناسان غرفه سازی طراحان پارسه همراه شوید.


ششمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداري، 5 الی 8 دی ماه سال 95 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌گردد. در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی و خارجی فعال در زمینه مبلمان اداری با هدف ارائه آخرین دستاوردها و بهبود سطح تولیدات و صادرات می‌باشد.

برای موفقیت در این نمایشگاه و جلب نظر بازدیدکنندگان داخلی و خارجی، غرفه سازی از موارد مهمی است که باید به آن توجه ویژه داشت. غرفه نمایشگاهی زیبا و حرفه‌ای به‌راحتی شما را در ذهن بازدیدکنندگان ماندگار کرده و پیام شما را به آن‌ها می‌رساند. گروه غرفه سازی طراحان پارسه سال هاست در امر طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی فعالیت داشته و توانسته در عرصه غرفه سازی موفقیت‌های زیادی بدست آورد. شما نیز برای شرکت در ششمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداري می‌توانید غرفه سازی خود را به طراحان پارسه بسپارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی می‌توانید از طریق شماره تلفن 88950130 با کارشناسان غرفه سازی طراحان پارسه تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون ششمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداري می‌توانید از طریق شماره تلفن 88067747 با شرکت پیشگامان صنعت مبلمان پرشیا (فیپکو)، برگزار کننده این نمایشگاه، تماس بگیرید.