دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی ماشین ابزار AMB

دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی ماشین ابزار AMB

دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی ماشین ابزار و تجهیزات فلزکاری 2 الی 5 خرداد سال 96 در نمایشگاه بین المللی آفتاب برگزار خواهد شد.


این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین تحولات صنعت ماشین ابزار، تجهیزات فلزکاری و خدمات وابسته برگزار می‌شود و بیش از هزار شرکت فعال در این حوزه در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

در این نمایشگاه مواردی همچون ماشین ابزار، تجهیزات برش، پردازش و شکل‌دهی فلزات، ابزارهای اندازه گیری، نرم افزارها و سیستم های کامپیوتری مورد نیاز و ... به نمایش گذاشته می‌شود.

برای حضوری چشمگیر و جلب توجه عموم، شرکت‌کنندگان باید از تیمی حرفه‌ای برای طراحی غرفه نمایشگاهی خود بهره گیرند، چراکه با داشتن کارشناسان غرفه سازی مجرب در کنار خود می‌توانند موفقیت خود را در نمایشگاه تضمین کنند.

گروه غرفه سازی نمایشگاهی شرکت طراحان پارسه با کارشناسانی زبده و حرفه‌ای می‌توانند طراحی غرفه نمایشگاهی شما را با توجه به اهداف و فعالیت‌های شرکت و متناسب با نیازهای آن، به بهترین نحو انجام داده و غرفه نمایشگاهی منحصر به فردی برای شما بسازند.

پس شما نیز برای داشتن طراحی غرفه نمایشگاهی حرفه‌ای در دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی ماشین ابزار، با گروه غرفه سازی طراحان پارسه همراه شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی با شماره تلفن 88950130 تماس بگیرید.